Obserwatorzy

wtorek, 22 maja 2012

ShinyBox

Cześć  ;*

Dziś na moim blogu miał znaleźć się majowy Outfit - będzie , ale w kolejnej notce , ponieważ dziś na mojego maila otrzymałam miłą i długo oczekiwaną wiadomość i z chęcią się nią podzielę . Kilka miesięcy temu natknęłam się przypadkiem na jednym z blogów na ShinyBox. Dziś dowiedziałam się , że serwis w końcu uzyskał 100.000 użytkowników co oznacza , że niedługo do mojego domu zawita kurier z paczuszką a w niej kosmetyki .


ShinyBox -to pięknie zapakowane pudełko z pięcioma mini produktami kosmetycznymi, dostarczone do Twoich drzwi każdego miesiąca. To sposób na poznanie najnowszych trendów w kosmetyce, odkrycie luksusowych produktów oraz ich wypróbowanie przed zakupem.
Nasze produkty, to kosmetyki polskich oraz zagranicznych marek. To produkty o takiej objętości, która pozwoli Ci je w pełni przetestować i ocenić czy są dla Ciebie idealne!
Co miesiąc otrzymasz informacje na temat kosmetyków, które znajdziesz w aktualnym ShinyBox'ie oraz sposoby ich użycia.
W jaki sposób dołączyłam do ShinyStars :
To było dziecinnie proste , wszystko zresztą jest dokładnie wytłumaczone ,wystarczą trzy kroki by móc cieszyć się kosmetykami   :
Zarejestruj się
 
Dołącz do klubu ShinyBox by otrzymać pięknie zapakowane pudełko z pięcioma mini produktami kosmetycznymi do przetestowania. 


Poleć koleżankom 

  Poleć nas koleżankom i pomóż uzbierać 100.000 użytkowników, by szybciej cieszyć się swoim ShinyBox.   

 DZIŚ TA ILOŚĆ  UZBIERANYCH  UŻYTKOWNIKÓW ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA !

  

Odbierz ShinyBox

 Odbierz swój pierwszy ShinyBox i ciesz się testowaniem nowych produktów co miesiąc.

Podsumowując : wystarczy znajomy wysyłać swój link polecający i namawiać koleżanki  na założenia swojego konta , wszytko jest bezpłatne , producenci zapewniają , że pudełka będą dostarczane do naszych domów nie obciążając nas przy tym kosztami , wystarczy tylko Twoja praca przy polecaniu linku , im więcej poleceń i założonych tym samym kont tym więcej ShinyStars. Jedno polecenie to 5 ShinyStars , 100 uzbieranych ShinyStars to jedno ShinyBox - pudełeczko z pięcioma markowymi kosmetykami .  

Tutaj mój link polecający : http://shinybox.pl/?ref=ec9253a

 

  Chętnie zapraszam Ty też możesz spróbować !

 

Moja kolekcja ShinyStars to 150 uzbieranych do tej pory , zdołała je uzbierać w ciągu 2 dni więc myślę ,że to dość szybko...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz