Obserwatorzy

poniedziałek, 21 maja 2012

Opalanie z Ziają


Witam czytelniczki 

No to ruszamy z blogospotem , może na początek napiszę dlaczego go założyłam , mianowicie strasznie dużo pisałam na photoglogu a to nie o to tam chodziło , więc , że tak powiem Tu będę mogła się wyżyć i pisać bez umiaru . Będę się starać zamieszczać posty o modzie , kosmetykach no i moim życiu , jeśli będę robiła gdzieś błędy w ich tworzeniu to proszę mi wybaczyć , ale nie mam jeszcze doświadczenia i zaczynam się uczyć tego blogowania . 

Nie wiem jak Wy , ale ja strasznie lubię się opalać , moja skóra wygląda wtedy zdrowo i ma złocisto brązowy kolor . Najczęściej opalam się na słońcu , rzadko chodzę na solarium . Jak już idę to przed jakąś okazją . Dlatego kiedy słoneczko już przypieka biorę ręcznik i mojego jasia , gazetę , słuchawki na uszy i południe spędzam na wylegiwaniu się :D

Przy pielęgnacji skóry stawiam na ZIAJE , nigdy mnie nie rozczarowała ,chętnie więc ją polecam !

 Masło kakaowe - zawiera niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe NNKT oraz tokoferole. Działa poprzez intensywną regenerację skóry suchej i bardzo suchej. Przywraca zdrowy wygląd oraz zapewnia skórze równowagę wodno-lipidową. Naturalnie poprawia koloryt naskórka.

1.Mój oto pierwszy post będzie dotyczył spray do opalana firmy "ZIAJA" i moja recenzja po zastosowaniu :)

od producenta:

Innowacyjny preparat przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Przyspiesza proces opalania się skóry, poprawia jej naturalny koloryt, lekko natłuszcza i likwiduje poczucie szorstkości. Polecany szczególnie przed opalaniem, także w solarium. Działanie:
  •  Przyspiesza proces opalania się skóry. 
  • Doskonale poprawia naturalny koloryt.
  • Lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości naskórka. 
  • Zapobiega nadmiernej utracie wody.          
                                                                          Koszt ok 10 za 100 ml
moja opinia :
Mogę z ręką na sercu stwierdzić , że zakup spełnił moje oczekiwania , skóra szybciej nabiera koloru brązowego , mimo długiego przebywania na słońcu skóra nie była zbytnio czerwona; przy średniej karnacji  , opalenizna na drugi dzień staje się złocisto brązowa i jest ona równomierna , świetnie nawilża co dla mnie jest bardzo ważne , nie stosowała go jeszcze w solarium , ale z chęcią spróbuje . Co do zapachu jak każdy kosmetyk z tej serii Ziaji pachnie rewelacyjnie słodki zapach cukierkowego kakao . Mogę go więc polecić bez żadnych skrupuł. Niestety wydajność mnie zaskoczyła , szybko go ubywa tutaj niestety minus , ale i tak z chęcią kupię :)





2. Moim balsamem jest już od jakiegoś czasu także Masło Kakaowe firmy "ZIAJA", nie zamieniła bym go na innego , tutaj także jego recenzja : 


od producenta:

  • Delikatnie natłuszcza i normalizuje procesy lipo-regeneracji skóry.
  • Wzmacnia naturalną barierę ochronną minimalizując ryzyko podrażnienia.
  • Prawidłowo nawilża oraz zapewnia skórze wysoką elastyczność.
  • Zachowuje gładkość, miękkość i jędrność na poziomie skóry młodej.
  • Poprawia koloryt oraz przyspiesza powstawanie równomiernej opalenizny.

kakaowa receptura
  • delikatna konsystencja
  • formuła woda w oleju
  • bez barwników, bez parabenów
                                                                                             Koszt : ok. 12 za 400ml - Warto !
moja opinia :


 Świetnie natłuszcza i nawilża suchą skórę  , siwienie sprawdza się po opalaniu a zwłaszcza na niechciane oparzenia , wyrównuje koloryt skóry , po regularnym smarowaniu zmniejsza ryzyko schodzenia skóry po długim opalaniu , dosyć szybko się wchłania , konsystencja jak najbardziej mi odpowiada bo nie ucieka przez palce , super się rozsmarowuje i świetnie pachnie , skóra jest na prawdę nawilżona .Starcza na bardzo długo , mimo mojego nieoszczędnego smarowania się .  Można go kupić z w wersji z pompką i bez , osobiście wolę z pompka , jest o dla mnie o wiele wygodniejsze naciskam i już. Nie zauważyłam zadnich wad , więc uczciwie mogę go polecić ! 
 

















3. Skórę twarzy także pielęgnuję kremem kakaowym "ZIAJI " - jemu także zaufałam i nie żałuję 


 od producenta:

Odżywczy krem do pielęgnacji twarzy, zawiera masło kakaowe i wit. E.
Dostarcza skórze cennych substancji odżywczych, regeneruje, wygładza i działa ochronnie na naskórek. Nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia.
 Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt. Pozwala na długo zachować brązowy odcień opalenizny.

 Polecany do pielęgnacji skóry normalnej i suchej.
                         
                                                                       Koszt ok. 3za 50ml


moja opinia :

Tak jak dwa poprzednie produkty dla mnie spełnił się w 100% , świetnie nawilża moją suchą skórę , wygładza i poprawił jej kolor nie pominę ,że super pachnie jak reszta produktów z tej serii , ma fajną konsystencje ,super się rozsmarowuje  , szybko się wchłania idealny na moja spieczoną słońcem buźkę tak przy okazji dodam , że tego używam latem a oliwkowej Ziaji zimą bo moją skóra twarzy jest wtedy bardziej wymagająca ... Wydajność - na dość długo starcza . Nie zauważyłam wad . Więc polecam jak resztę !






W najbliższej przyszłości mam zamiar wypróbować skrub do ciała tej samej serii .

Nie wiem co bym zrobiła gdyby "ZIAJI" zabrakło na pułkach w drogeriach ...





1 komentarz:

  1. Koniecznie muszę wypróbować:) dzięki za recenzję! A apropo trwałego opalania znalazłam w necie jak się opalać, żeby mieć trwalej opaleniznę:)http://www.opcja.vot.pl/?p=272

    OdpowiedzUsuń